بهترین مکان برای خرید دوربین مداربسته حساس به حرکت در مازندران

خرید دوربین مداربسته حساس به حرکت

دوربین های مدار بسته امروزه یکی از کاربردی ترین ابزارها هستند. بنابراین انتخاب دوربینی با قابلیت ها و دقت بالا در مواقعی که به آن نیاز دارید کمک زیادی به شما می کند. برای خرید دوربین مداربسته در مازندران و دیگر شهرها میتوانید از ایمن شمال مشاوره رایگان دریافت کنید. یکی از ویژگی های رایج دوربین های مدار بسته حساسیت به حرکت است.

تشخیص حرکت چگونه کار می کند؟

دوربین مداربسته متحرک: نحوه عملکرد این قابلیت به این صورت است که هر گونه تغییر در تصویر را به عنوان تغییر شناسایی و ثبت می کند. برای درک بهتر حساسیت حرکت یا قابلیت تشخیص حرکت، باید بدانید که تشخیص حرکت یکی از اولین قابلیت های مبتنی بر پردازش تصویر است.

در این عملکرد، پردازنده شما یک صحنه را در هر زمان و در دو زمان مختلف ضبط و مقایسه می کند و با تشخیص میزان تغییر در تصاویر متوالی، تعداد حرکات را ثبت می کند. به این معنی که حتی اگر تغییرات نوری ناگهانی در تصویر ایجاد شود، این تغییرات به عنوان حرکت درک می شود.

حتی صدای بلندی که باعث لرزش دستگاه می شود ضبط شده و به عنوان حرکت تعریف می شود. اگر محرک ثابت شود، این دوربین وارد حالت آماده به کار می شود تا زمانی که تغییر دیگری در این حالت باقی نماند. علاوه بر این، امکان کنترل و بررسی از طریق تلفن های همراه با اینترنت وای فای را دارند.

مزایای دوربین های حساس به حرکت:

  • آنها توانایی انتقال تصاویر را به هر نقطه از جهان از طریق اینترنت از طریق تلفن همراه و کامپیوتر دارند.
  • دارای سنسورهای حرکتی
  • انواع مختلف به دستگاه DVR نیاز ندارند.
  • آنها توانایی دیدن در شب را دارند.
  • بی سیم هستند.
  • آنها از باتری ها به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند.
  • مصرف برق بسیار پایینی دارند.

معایب دوربین های حساس به حرکت:

دوربین مدار بسته حرکتی: این دوربین ها نمی توانند شخص، برگ، حیوان، سایه یا جرقه یا تغییر ناگهانی نور را به صدایی متمایز تبدیل کنند. هر تغییر را به عنوان یک شی ذخیره می کند.

کاربرد این دوربین ها چیست؟

دوربین مداربسته حسگر حرکت: دوربین های مدار بسته در بسیاری از مکان های مسکونی، اداری، تجاری، جاده ها و جاده ها استفاده می شود. اما در جاهایی که دوربین های مدار بسته کمک چندانی نمی کنند از دوربین های حسگر حرکت نیز استفاده می شود. این موقعیت ها شامل دوربین های کنترل ترافیک نصب شده در جاده ها و تقاطع های شهر است.

تغییرات کلی در زمان چراغ راهنمایی و وسایل نقلیه کنترل تردد با ثبت حداکثر تعداد حرکات از پنل تنظیمات و برقراری ارتباط با سیستم مرکزی در صورت تجاوز از این مقدار رخ خواهد داد.

همچنین در محاسبه تراکم قسمتی از جاده یا به دست آوردن حجم کل جاده، در محاسبات ترافیکی و یا در بهبود شیب جاده بسیار موثر است. در صورت مه، دوربین های مداربسته معمولی این ویژگی را ندارند.

عوامل موثر بر قیمت دوربین های مداربسته حساس به حرکت چیست؟

دوربین مداربسته حرکتی: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت برند سازنده دوربین است. گاهی دیده می شود که برخی از برندها کیفیت یکسانی دارند اما قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر دارند.

بنابراین با توجه به بودجه خود برند را انتخاب کنید همچنین توصیه می کنیم قبل از خرید با مشاوران شکرت علم و هنر مشورت کرده و از مشاوره اختصاصی آنها بهره مند شوید. از دیگر عوامل تأثیرگذار، ویژگی ها و کیفیت سنسور است.

خرید دوربین مداربسته حساس به حرکت

دوربین حرکتی

به لطف این دوربین‌ها، می‌توانید تنظیمات دوربین را تغییر دهید و با آزمون و خطای فراوان، از حرکات به‌طور مؤثری که می‌خواهید استفاده کنید. قرار دادن دوربین های حساس به حرکت در مکان های پرتردد فضای هارد دیسک شما را کاهش می دهد

زیرا احتمالا همیشه ضبط خواهد شد. همچنین، انجام این کار به شما کمکی نمی کند فیلم ضبط شده را ذخیره کنید، بنابراین ضبط تمام وقت ممکن است انتخاب خوبی برای یک سرویس دوربین باشد.

نکته مهم این است که یک سیستم دوربین امنیتی و نظارتی قوی برای محافظت از دارایی و ثروت خود داشته باشید، بنابراین افزایش فضای هارد دیسک برای ضبط 24 ساعته ترجیحا گزینه بسیار خوبی است.

انواع دوربین های امنیتی با سنسور حرکت و مقایسه عملکرد

دوربین های مورد بحث به دو دسته کلی سنسورهای خارجی و داخلی تقسیم می شوند که دارای چهار زیر گروه می باشند:

  • PIR
  • مایکروویو
  • اولتراسونیک
  • دو فناوری
  • سنسور دوربین مداربسته

PIR – دوربین های امنیتی با سنسور حرکت بیشتر از فناوری PIR استفاده می کنند، زیرا فناوری PIR باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و می تواند جایگزین خوبی برای استفاده از باتری در دوربین های امنیتی حرکتی باشد.

دوربین های امنیتی حرکت مایکروویو دستگاه های فعال از نوع آشکارساز مایکروویو هستند. توسط سنجش امواج مایکروویو فرکانس رادیویی (داپلر) منتقل می شود و سپس سطح انرژی بازتاب شده را به سنسورهای مایکروویو منعکس می کند.

به عبارت ساده تر، دوربین های هدف مایکروویو با تشخیص تغییر فرکانس در ناحیه تحت کنترل کار می کنند. به عبارت دیگر با تغییر فرکانس در جسم متحرک می توان گفت که آشکارسازهای حرکتی فعال می شوند.نباید فراموش کرد که آشکارسازهای مایکروویو به ساختار درونی ماده نفوذ می کنند.

به همین دلیل است که آشکارسازهای مایکروویو در دوربین های امنیتی به لباس های متحرک واکنش نشان می دهند و آلارم های کاذب ارسال می کنند. بنابراین از این نوع سنسورها زیاد استفاده نمی شود.

دوربین های الکتروسونیک، اولتراسونیک و مایکروویو به طور مشابه کار می کنند. دوربین‌های آشکارساز اولتراسونیک امواجی با فرکانس بالا تولید می‌کنند که گاهی برای انسان قابل شنیدن نیست و به اجسام ارسال می‌شود یا هر تغییری به سنسورها ارسال می‌شود و به مشکوک هشدار می‌دهد.

جابجایی دوربین های امنیتی

دوربین‌های امنیتی حرکتی دو فناوری را ترکیب می‌کنند – حسگرهای متعدد در یک آشکارساز که آلارم‌های کاذب را کاهش می‌دهد.

به عنوان مثال سنسورهای حرکتی دو فناوری PIR و سنسور مایکروویو را به یک آشکارساز متصل می کنند که با مقایسه انواع سنسورهای حرکتی به این نتیجه می رسیم که بدون شک سنسور PIR بهترین انتخاب برای سنسورهای این دوربین است.

مزایا و معایب استفاده از سنسورهای حرکتی هنگام ضبط دوربین های امنیتی

استفاده از دوربین‌های تشخیص حرکت دارای مزایا و معایبی است، افرادی که از دوربین‌ها استفاده می‌کنند هرگز تمام تصاویر ضبط‌شده را تماشا نمی‌کنند، حتی اگر تمام تصاویر گرفته‌شده بر روی هارد دیسک ذخیره می‌شوند.

به عنوان مثال، دوربین مورد نظر می تواند درختان، حیوانات و غیره را ببیند. او حداکثر زمان ممکن از جمله حرکاتش را گرفت و ذخیره کرد. در اینجا به این نتیجه می رسیم که این دوربین ها هوشمند عمل نمی کنند و هر تغییری را در تصویر ثبت نمی کنند. این یکی از معایب دوربین های مورد بحث است.

لازم به ذکر است که دوربین های مورد نظر برای هر تغییر یک فایل کوچک بر روی دستگاه DVR و NVR ایجاد می کنند و فضای مورد نیاز برای ذخیره این فایل های کوچک نیز باید در نظر گرفته شود و فیلم را به مدت 24 ساعت ذخیره کنید تا چیزی از بین نرود.

چگونه از دوربین های امنیتی حرکتی در داخل خانه استفاده کنیم؟

استفاده از سنسور حرکت در دوربین‌های امنیتی در محیط‌های داخلی مانند محل کار آسان است، عوامل قانع‌کننده کمی وجود دارد و حیوانات خانگی، حشرات، سایه‌ها و سایر مشکلاتی که می‌توانند باعث حرکت شوند وجود ندارد.

اما چیزهای ساده ای مانند صدای یک اتاق دیگر یا صدای جاروبرقی می تواند در ویدیو نویز ایجاد کند که می توان در تنظیمات دوربین های امنیتی با سنسورهای حرکتی به آن توجه کرد.

با در نظر گرفتن اصولی که می توان برای نصب این دوربین در خارج از خانه در داخل خانه استفاده کرد، می توان آستانه انگیختگی را بالا برد، مدیریت فضاهای داخلی را بیشتر کنترل کرد، درب ورودی یا راهرو اصلی را در جایی قرار داد که خانه قرار دارد. برای حرکت دادن این دوربین یک فرد می تواند شروع به ضبط کند.

قبل از خرید دوربین امنیتی خانه سیار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • ضدآب
  • دید در شب
  • کارت Micro SD
  • نرم افزار کاربر پسند
  • به دید در شب توجه کنید

 

انواع دوربین های دید در شب:

دوربین های امنیتی دید در شب سنتی: دوربین های مورد نظر را می توان در داخل و خارج از منزل مشاهده کرد.

دوربین های امنیتی با سنسور حرارتی مادون قرمز: دوربین های حرارتی (مادون قرمز) را می توان در نور کم یا حتی در تاریکی کامل با کمک LED تعبیه شده IR در اطراف لنز دوربین مشاهده کرد.

دوربین های امنیتی حساس به حرکت: دوربین های امنیتی Starlight با استفاده از نور طبیعی، تصاویر و فیلم های دید در شب بسیار حساس را با حسگرهای ویژه تولید می کنند.

جالب است بدانید که برخی از چراغ های امنیتی حسگر فضای باز با دوربین نیز می توانند تصاویر دید در شب را ارائه دهند. نور صحنه را روشن می کند و دوربین منطقه روشن را می گیرد.

دوربین های امنیتی حرکتی با کارت میکرو اس دی: در این مدل دوربین نیازی به کامپیوتر و اینترنت ندارید و اطلاعات را روی کارت میکرو ذخیره می کنید.

خرید دوربین مداربسته حساس به حرکت برای سیستم امنیتی مکان مورد نظر بسیار مهم است. بدین منظور ما به شما توصیه میکنیم برای خرید دوربین مدار بسته خانگی و سیستم های امنیتی حتما از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.