دوربین مدار بسته

چگونه قفل دوربین مدار بسته را باز کنیم؟

باز کردن قفل دوربین مداربسته

اگر رمز عبور و پسورد خود را فراموش نموده اید و نمی توانید وارد سیستم دوربین مدار بسته ی خود شوید ؛ ما در این مقاله چند روش کاربردی به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید وارد سیستم شوید.

روش اول

خارج کردن باتری از داخل دستگاه : برای باز کردن قفل دوربین مداربسته ابتدا دستگاه دی وی ار ( DVR ) را خاموش کنید ، سپس تمامی کابل های متصل به دستگاه دی وی ار را جدا کنید .

در مرحله ی بعدی درب پشت دستگاه را باز کنید ، سپس یک باتری شبیه سکه پیدا کنید که در کنار مدار الکترونیک دستگاه قرار دارد ؛ آن را از جای خود جدا کنید ، به اندازه ی حداقل 10 دقیقه صبر کنید و دوباره باتری را جا گذاری کنید ، درب دستگاه را ببندید . حال تمامی کابل ها را دوباره متصل کنید و دستگاه را روشن نمایید . اکنون رمز دستگاه دی وی ار شما به حالت تنظیمات کارخانه برگشته و می توانید رمز جدید را وارد کنید .

روش دوم

اتصال کوتاه پین های TP2 و TP3 در بورد لکترونیک دستگاه : برای باز کردن قفل دوربین مداربسته ابتدا دستگاه را خاموش کنید ، سپس به جز کابل برق تمامی سیم های متصل به دستگاه DVR را جدا نمایید و درب پشت دستگاه را باز کنید .

در این مرحله به مدار الکترونیک دستگاه نگاه کنید تا کد TP2 _ TP3 یا TP4 _ TP5 را بیابید ، بعد با یک سیم پین TP2 را به پین TP3 وصل کنید . در این حالت دستگاه را روشن کنید ، در این هنگام صدای بوقی را می شنوید ، بعد از شنیدن صدای بوق سیم را از پین های TP2 و TP3 جدا کنید و منتظر بمانید تا دستگاه مجددا خود به خود روشن شود سپس تمامی کابل های جدا شده را متصل نمایید . در این وضعیت رمز دستگاه دی وی ار به حالت تنظیمات کارخانه برگشته و می توانید رمز جدید را به دستگاه وارد نمایید .

روش سوم

اتصال کوتاه بین قطب مثبت و قطب منفی باتری سکه ای دستگاه : برای باز کردن قفل دوربین مداربسته در این مرحله نیز ابتدا دستگاه را خاموش کنید سپس به جز کابل برق تمامی سیم های متصل به دستگاه را جدا نمایید و درب پشت دستگاه دی وی ار ( DVR ) را باز کنید . در کنار مدار الکترونیک دستگاه باتری سکه ای را بیابید و آن را جدا سازید ، با یک تکه سیم بین قطب مثبت و منفی جای باتری اتصال ایجاد کنید.

در همین حالت دستگاه را روشن کنید و منتظر شنیدن صدای بوق از طرف دستگاه بمانید . وقتی صدای بوق را شنیدید ، سیم را جدا کنید و صبر کنید تا دستگاه مجددا روشن شود ، سپس تمامی کابل های جدا شده را متصل کنید . حالا رمز دستگاه دی وی ار شما به حالت تنظیمات کار خانه باز گشته و می توانید رمز جدید را وارد کنید .

روش چهارم

اتصال کوتاه به وصیله ی جامپر : در این روش ابتدا دستگاه دی وی ار ( DVR ) را خاموش کرده و به جز کابل برق تمامی سیم های متصل به دستگاه را جدا سازید . سپس درب پشت دستگاه را باز کنید و در قسمت مدار الکترونیک کد های JP1 _ JP2  یا J1 _ J2 یا passCLR را بیابید و بین دو پین اتصال ایجاد کنید.

در همین حالت دستگاه را روشن کنید . در این مرحله صفحه ی عبور ظاهر می شود ، به جای رمز عبور و نام کاربری کلمه ی  Admin و Admin را بنویسید . اگر با کلمه ی admin نتوانستید وارد شوید رمز اصلی کارخانه را وارد کنید ، سپس برای جدا کردن جامپر دستگاه را خاموش کنید . در این هنگام رمز دستگاه دی وی ار به حالت تنظیمات کارخانه بازگشته است و شما می توانید رمز جدید را وارد کنید .

باز کردن قفل دوربین مداربسته

باز کردن قفل دوربین مداربسته

روش پنجم

فشردن دکمه ی ریست ( reset ) در بورد الکترونیک دستگاه : در این روش برای باز کردن قفل دوربین مداربسته نیز ابتدا دستگاه را خاموش کنید و تمامی کابل ها به جز کابل برق را جدا سازید ، سپس درب پشت دستگاه را باز کنید . در مدار الکترونیک دکمه ی کوچکی پیدا کنید . آن را فشار دهید و دستگاه را روشن نمایید، در همین حالت که دکمه را نگهداشته اید دستگاه ریبوت می شود.

سپس صفحه ی عبور ظاهر می شود . به جای رمز عبور و نام کاربری کلمه ی ادمین ( Admin ) را بنویسید . اگر با کلمه ی Admin  نتوانستید وارد شوید ، رمز اصلی کارخانه را وارد کنید ، حالا رمز دستگاه دی وی ار ( DVR ) به حالت تنظیمات کارخانه بازگشته است .

روش ششم

حذف پسورد با فلش : در این روش برای باز کردن قفل دوربین مداربسته، وارد وب سایت DVR شوید و نرم افزار مربوط به دستگاه دی وی ار خود را دانلود کنید . یک فلش مموری خالی را آماده کرده و نرم افزار را روی آن بریزید ، سپس فلش را به دستگاه دی وی ار وصل کنید و دستگاه را روشن و خاموش کنید.

در مرحله ی بعدی صفحه ای باز می شود که به روز رسانی نرم افزار می باشد ، آن را تایید کنید و به جای رمز عبور و نام کاربری ، کلمه ی ادمین ( Admin ) را بنویسید . اگر با این کلمه نتوانستید وارد شوید ، رمز اصلی کارخانه ار وارد کرده و دیگر نیاز نیست برای بیرون آوردن فلش دستگاهتان را خاموش کنید . بدین ترتیب رمز دستگاه دی وی ار به حالت تنظیمات کار خانه باز می گردد .

روش هفتم

هک کردن پسورد به وسیله ی  پسورد یابی آنلاین : برای باز کردن قفل دوربین مداربسته ابتدا باید نام دستگاه دی وی ار ( DVR ) و مدل آن را بدانید و نر افزار DVR password generator را که مرتبط با دستگاهتان باشد دانلود کنید . بعد آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید ، سپس دستگاه دی وی ار را روشن کرده و تاریخ دقیقی که در کنار تصویر معلوم است در نرم افزار بنویسید و گزینه ی createPW یا گزینه ی password را کلیک کنید.

کدی که نرم افزار مشخص می کند را در قسمت پسورد وارد کنید . در بخش یوزر نیم ( user name ) یا کلمه ی admin را بنویسید و یا آن را خالی بگذارید . رمزی که بدین ترتیب به دست می آورید فقط یک روز کار می کند و باید هر چه سریع تر رمز و نام کاربری جدید را بسازید تا مشکلی به وجود نیاید.

روش هشتم

هک کردن پسورد به وسیله ی کامپیوتر : برای باز کردن قفل دوربین مداربسته دستگاه را به کامپیوتر وصل کرده و روشن می کنیم . در این حالت باید روی کیبورد کامپیوتر ، دکمه ی windows + R را هم زمان فشار دهیم و در صفحه ی باز شده ، کلمه ی CMD را بنویسید . بعد تاریخ کنار تصویر را وارد کرده ، در نرم افزار تایپ کنید ، سپس گزینه ی createPW یا گزینه ی password را کلیک کنید.

یک پنجره ی سیاه باز می شود که باید کلمه ی telnet را در فاصله ی آی پی دستگاه تایپ کنید ، سپس نام کاربری و پسورد می خواهد به جای نام کاربری از کلمه root و به جای پسورد XC3511 را استفاده کنید . در آخر وارد صفحه ی اصلی دستگاه شده اید و می توانید رمز جدید بسازید.

خرید دوربین مدار بسته از فروشگاه ایمن شمال

فروشگاه ایمن شمال به دنبال ارائه بهترین خدمات و محصولات به شما عزیزان است. برای خرید هر نوع دوربین مداربسته ای، با هرکارایی برای منزل، فروشگاه، پارکینگ و … میتوانید با اطمینان کامل از ما خرید کنید. برای خرید میتوانید از طریق واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی کامل را دریافت کنید تا مناسب ترین محصول را تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *