بهترین مکان برای خرید دوربین مداربسته خورشیدی در مازندران

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

به دلیل مصرف بیش از اندازه انرژی برای صرفه جویی در مصرف برق، برای استفاده از دوربین های مدار بسته، پیشنهاد ایمن شمال انتخاب دوربین مداربسته خورشیدی است، اگر به آفتاب خوبی دسترسی دارید و یا میتوانید از امکانات آفتابی بسیار ایران استفاده کنید، دوربین مداربسته خورشیدی گزینه بسیار مناسبیست.

دوربین مداربسته خورشیدی چگونه کار می کند؟

دوربین مداربسته نسل جدید WatchMen از پنل های خورشیدی برای دریافت انرژی الکتریکی مورد نیاز خود با انرژی خورشیدی استفاده می کند و می تواند آن را در باتری داخلی خود برای استفاده در مواقعی که نور خورشید وجود ندارد ذخیره کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از این دوربین امنیتی بی سیم در محیط هایی که برق وجود ندارد و یا سیم های برق به سختی کشیده می شوند، بدون نیاز به برق یا هیچ کابلی برای اطمینان از ایمنی و نظارت خود استفاده کنید. با توجه به اینکه دوربین خورشیدی نیازی به برق ندارد و انرژی خود را از خورشید می گیرد، دوربین مداربسته خورشیدی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه بوده و در دراز مدت مصرف برق ندارد و بهترین گزینه برای خرید دوربین غیر برقی می باشد. برای معرفی بهتر این دوربین مداربسته غیر برقی و همچنین مشاهده قیمت دوربین غیر برقی در این صفحه با ما همراه باشید.

دوربین خورشیدی تمام عیار !

در اینجا برخی از مزایای دوربین خورشیدی که آن را متمایز می کند آورده شده است. هر یک از این ویژگی ها از جمله ویژگی های محبوب دوربین مداربسته است که یک فلش و چندین نشان را در جیب خود حمل می کنید:

  • دوربین مداربسته شارژی غیر برقی (باتری 4 سلولی)
  • انتقال همزمان تصویر به 20 گوشی موبایل
  • مکالمه دو طرفه و پخش صدا
  • انتقال تصویر به تلفن همراه از طریق اینترنت

دوربین شارژی بدون نیاز به برق برای چه کسانی مناسب است؟

البته مزایای دوربین خورشیدی آن را به یک دوربین محبوب در بازار دوربین مدار بسته تبدیل کرده است، اما سوال اینجاست که چه کسانی به دنبال دوربین خورشیدی هستند؟ می دانید که سارقان حرفه ای با ورود به محل، برق را قطع می کنند و به این ترتیب تمام دوربین های مداربسته را غیرفعال می کنند و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند. دوربین قابل شارژ بدون نیاز به برق با باتری این امکانات را به صفر می رساند و فیلم دوربین مداربسته خورشیدی با استفاده از انرژی باتری ضبط می شود. اکثر افرادی که به دنبال این دوربین هستند در امنیت مکان های تنگ و یا به دنبال یک دوربین اقتصادی هستند.

انتقال تصویر در دوربین مداربسته خورشیدی

در دوربین بدون برق (دوربین خورشیدی) حتی برای انتقال تصویر نیازی به سیم کشی نیست و دستگاه با هر نوع مودم وای فای با استفاده از وای فای داخلی و آنتن داخلی که دارد ارتباط برقرار می کند. از آن استفاده می کند. برای ارسال تصاویر از اینترنت می توانید تصاویر دوربین مداربسته خورشیدی را که در هر کجای دنیا ارسال می کنید با تلفن همراه خود مشاهده کنید. دوربین خورشیدی کاربرد بسیار مفیدی برای افراد شاغل دارد که نمی توانند بیرون خانه را از راه دور کنترل کنند. با استفاده از اینترنت و دوربین خورشیدی می توانید ورودی خانه، مغازه یا کسب و کار را از راه دور مشاهده کنید.

در ضمن اگر در محیط شما اینترنت وجود ندارد می توانید بدون برق به مودم داخلی دوربین خود متصل شوید و زمانی که در محیط هستید تصاویر را تماشا کنید. یکی از مهم ترین دلایل خرید دوربین مداربسته سولار عدم اتصال به اینترنت و برق است. خرید دوربین مداربسته خورشیدی باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود.

تصویر را روی دوربین امنیتی خورشیدی ذخیره کنید

در این مدل دوربین مداربسته یک پورت رم microSD برای ذخیره تصاویر در نظر گرفته شده است که با نصب رم روی دوربین مداربسته خورشیدی می توان تصاویر را ذخیره کرد و همچنین قابلیت مشاهده تصاویر ضبط شده از راه دور و نزدیک از طریق اپلیکیشن موبایل را دارد. همچنین قابلیت ضبط حلقه ای که به رم اجازه می دهد تنها قدیمی ترین تصاویر را به طور خودکار حذف کند و پس از پر شدن تصاویر جدید را ذخیره کند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

فیلم دوربین خورشیدی چند روز در رم نگه داشت؟

دوربین مداربسته شارژی یا دوربین خورشیدی که نیازی به برق ندارد تصاویر دوربین مداربسته را از یک روز تا 24 روز در رم نگه می دارد که میزان روزهای ذخیره سازی بستگی به حافظه رم دارد.

  • رم 8 گیگابایت 1 روز
  • رم 16 گیگابایت 2  روز
  • رم 32 گیگابایت 4  تا 5 روز
  • رم 64 گیگابایت 10 تا 12 روز

مکان های استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی مدل VoIvCo دارای استاندارد IP66 بوده و قابل استفاده در مواقع بارانی، آفتابی، برفی، مه آلود و … می باشد. در هر شرایط آب و هوایی می تواند به خوبی کار کند. دوربین غیر برقی (دوربین خورشیدی) در کارگاه ها، کارخانه ها، باغ ها، ویلاها، کوهستان ها، دشت ها، مزارع و … کاربرد فراوانی دارد. مناسب برای نصب و استفاده در هر محیطی. همچنین این دوربین مداربسته خورشیدی دارای سنسور مادون قرمز برای ضبط تصاویر می باشد. Night است و به همین دلیل در دسته دوربین های مداربسته دید در شب قرار می گیرد. خرید دوربین مداربسته غیر برقی با مشاوره کامل انجام می شود.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته خورشیدی

  • قابلیت تشخیص حرکت با سنسور PIR سخت افزاری
  • امکان انتقال دو طرفه صدا
  • باتری داخلی 4 سلولی
  • نصب آسان دوربین مداربسته غیر برقی
  • فضای ذخیره ابری
  • امکان انتقال همزمان تصاویر به 20 گوشی موبایل روی دوربین خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

تمام ویژگی های دوربین خورشیدی در نظر گرفته شده در آن نسبت به قیمت آن منصفانه است. به عبارتی قیمت دوربین خورشیدی با توجه به کاربری و نوع انرژی مصرفی آن کاملا مناسب است. برای خرید دوربین مدار بسته غیر برقی می توانید با مشاوره کارشناسان بازار دوربین از امنیت اطمینان حاصل کنید. قیمت دوربین مداربسته غیر برقی در این صفحه درج شده است و برای برآورد هزینه نصب و تعمیر می توانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید. سفارش خرید دوربین خورشیدی به دو صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی برای سیستم امنیتی مکان مورد نظر بسیار مهم است. بدین منظور ما به شما توصیه میکنیم برای خرید دوربین مدار بسته در مازندران و سیستم های امنیتی حتما از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.