بهترین مکان برای خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور در مازندران

خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین امنیتی سیم کارت خور یکی از محصولات جدید تیم ایمن شمال می باشد، بسیاری از مشتریان ما در تهیه مودم دچار مشکل شدند، به لطف این دوربین های امنیتی بی سیم ، می توانید به راحتی هر سیم کارتی را به آن متصل کرده و تصویر آن را مشاهده کنید.

در سال های اخیر سیستم های امنیتی و نظارتی به ویژه دوربین های مدار بسته از نظر مدل و تکنولوژی تولید بسیار متنوع شده اند. دوربین سیم کارتی از آن دسته دوربین هایی است که به محض ورود به بازار بسیار محبوب شده است. دلیل محبوبیت دوربین با سیم کارت، مستقل بودن آن است. دوربین مداربسته سیم کارتی نه تنها تصاویر را به صورت بی سیم منتقل می کند، بلکه ویژگی های این دوربین آن را از وجود مودم اینترنتی نیز مستقل کرده است. دوربین سیم کارتی با سیم کارت و بسته اینترنت فعال دارای عملکرد کامل به عنوان یک سیستم امنیتی می باشد. یکی از گزینه ها برای کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته خانگی دارند و یا برای محل کار خود امنیت بیشتری میخواهند، دوربین مدار بسته سیم کارت خور است. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور را دارید، برای اطلاع از تمامی ویژگی ها و قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور تا پایان این مقاله با ایمن شمال همراه باشید.

دوربین سیم کارت خور چگونه کار می کند؟

دوربین تحت شبکه سیم کارت یک سیستم امنیتی بی سیم است. این سیستم نیازی به اتصال به مودم از طریق وای فای یا حتی کابل ندارد. بنابراین دوربین امنیتی سیم کارت خور برای تامین اینترنت خود از سیم کارت های همراه اول، ایرانسل یا رایتل استفاده می کند. این دوربین ها سرعت انتقال بالایی در هنگام ارسال تصاویر دارند. بنابراین مهم نیست که از کدام اپراتور استفاده می کنید. همانطور که می دانید این اپراتورها بر اساس فناوری G4  و G3  کار می کنند.

عملکرد دوربین مداربسته سازگار با سیم کارت در صورت قطع آنتن یا اینترنت به شرح زیر است. هنگامی که اتصال اینترنت به دستگاه قطع می شود، همه رویدادها به نرم افزار انتقال تصویر ارسال می شوند. استفاده از عبارت “بی سیم” برای این دوربین برای سازگاری با سیم کارت در نظر گرفته شده است، اما اینطور نیست. زیرا دوربین امنیتی با استفاده از سیم کارت باید از طریق آداپتور به منبع تغذیه متصل شود تا برق آن تامین شود. به همین دلیل در هنگام خرید و نصب باید به این نکات ریز و مهم توجه کنید. البته نسل بعدی دوربین های امنیتی بی سیم که از سیم کارت استفاده می کنند از باتری داخلی یا پنل خورشیدی برای تامین انرژی خود استفاده می کنند.

استفاده از پنل خورشیدی برای دوربین سیم کارت خورشیدی کارایی چندانی ندارد. زیرا در برخی جاها نصب پنل های خورشیدی آسان نیست و هزینه زیادی نیز در بر خواهد داشت. از سوی دیگر، هنگامی که برق قطع می شود، وجود پنل خورشیدی یا باتری داخلی می تواند به ذخیره تصاویر کمک کند. سرعت انتقال تصاویر در آنها به 10-20 ثانیه و در برخی به نیم ثانیه کاهش می یابد. به این ترتیب در اسرع وقت قادر به انتقال یا دریافت تصاویر خواهید بود. همچنین انواع دوربین های تحت شبکه سیم کارت قابلیت پشتیبانی از رم داخلی Micro SD Card را دارند. بنابراین با این گزینه دیگر نیازی به دستگاه ذخیره سازی DVR نخواهد بود.

خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور

معرفی انواع دوربین های سیمی و بی سیم

با استقبال روزافزون از دوربین مداربسته سیم کارت خور و توسعه فناوری های به کار رفته در آن، انواع دوربین های سیم کارتی بی سیم در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. به غیر از مدل های اصلی دوربین های سیم کارتی، دو مدل از دوربین های مداربسته سیم کارتی وجود دارد که به اختصار در مورد آن ها متناسب با نیاز کاربران صحبت خواهیم کرد:

  • دوربین های سیم کارت خور خورشیدی
  • دوربین های مداربسته سیم کارتی خودرو

 

دوربین مداربسته سیم کارت خورشیدی

با ساخت دوربین سیم کارتی سولار، دوربین سیم کارتی از نظر منبع تغذیه مستقل شد. اما مشکل این دوربین مداربسته سازگار با سیم کارت این است که این دوربین خورشیدی بی سیم سازگار با سیم کارت را نمی توان در مکان هایی که نور خورشید کافی وجود ندارد استفاده کرد و گاها هزینه بسیاری برای پنل های خورشیدی آن باید پرداخت کرد.

خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارتی خودرو

دوربین امنیتی سیم کارت خور خودرو قادر است تصاویر از راه دور را هم به صورت زنده و هم ضبط شده ارسال کند. دوربین سیم کارت خور خودرو به همراه سیستم دزدگیر با امکانات بیشتر از سرقت جلوگیری می کند و تمامی جزئیات را در هنگام وقوع حادثه یا سرقت ثبت می کند

مزایای نصب دوربین امنیتی سیم کارت

  • امکان ارسال تصاویر از تمامی اپراتورهای سیم کارت بدون مودم اینترنت.
  • عبور از خط ممنوع، مال گمشده و …. امکان ارسال تمامی رویدادها از طریق پیامک و تماس.
  • عدم نیاز به دستگاه ذخیره سازی DVR و… سپس تصاویر را در رم داخلی ذخیره کنید.
  • امکان ارسال تصاویر در صورت قطع شدن اینترنت و قطع شدن اینترنت تا لحظه اتصال.
  • قطع اینترنت برای سارقان امکان پذیر نیست مگر اینکه دوربین به طور کامل به سرقت رفته باشد.
  • برخی از آنها با باتری های قابل شارژ یا پنل های خورشیدی تغذیه می شوند.
  • قابلیت تشخیص چهره در برخی از دوربین های سیم کارتی با برندها و انواع مختلف.
  • این دوربین همان عملکردهای baby camera را دارد.
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن از طریق پیام و تماس در زمان قطع برق وجود دارد.
  •  

معایب نصب دوربین امنیتی سیم کارتی

  • اگر سیستم امنیتی ویدیوی شما به سرقت رفته است. تمام اطلاعات ذخیره شده شما به سرقت رفته است. همانطور که گفتیم این سیستم ها حافظه خارجی ندارند و از دستگاه ذخیره سازی استفاده نمی کنند. بنابراین، تمام تصاویر ضبط شده در حافظه داخلی دوربین، یعنی کارت حافظه Micro SD ذخیره می شوند.
  • بسته به مقدار حافظه ROM داخلی، زمان ذخیره تصویر محدود است. با این حال، به دلیل محدودیت فضا، اغلب چند روز طول می کشد.
  • ممکن است به دلیل استفاده از اینترنت سیم کارت، آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه ثابت نباشد. این بدان معناست که شما می توانید بعداً متوجه شکل گیری اطلاعات شوید. همچنین ممکن است فرآیند دریافت و انتقال تصویر روی گوشی با تاخیر مواجه شود.

 

قیمت دوربین مدار بسته با سیم کارت

همانطور که گفته شد قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی بی سیم بالاست. این قیمت را می توان با ویژگی هایی که گفتیم توجیه کرد زیرا با خرید دوربین سیم کارتی امکانات بیشتری به دست خواهید آورد. از ویژگی های دوربین سازگار با سیم کارت می توان به سرعت بالای انتقال تصویر، امکان انتقال تصاویر بدون مودم اینترنت و از طریق سیم کارت، پشتیبانی از هر سیم کارت و نصب آسان در هر مکانی اشاره کرد. همچنین برخی از این دوربین ها دارای ویژگی هایی هستند که بر قیمت دوربین مداربسته سازگار با سیم کارت تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، قیمت یک دوربین سیم کارتی به لنز قدرتمند، پروژکتورهای قدرتمند، مقاوم در برابر آب و سایر ویژگی های آن بستگی دارد. برای خرید دوربین امنیتی سیم کارتی و لیست قیمت دوربین های مداربسته سیم کارتی متناسب با نیاز خود با مشاوران ایمن شمال تماس بگیرید.

خرید دوربین با سیم کارت وایرلس

وجود محصولات غیر اصل و تقلبی در بازار باعث سردرگمی مشتریان در هنگام خرید دوربین مداربسته کابلی شده است. با این حال، دوربین با سیم کارت تقلبی به وضوح از روی مواد بدنه و کیفیت تصاویر مشخص است که تشخیص آن برای افراد غیر متخصص دشوار است. ایمن شمال برای جلوگیری از مشکلات احتمالی توصیه می کند دوربین مداربسته سیم کارتی خود را از یک سایت یا فروشگاه معتبر تهیه کنید.

محل نصب دوربین سیم کارت

  • در قسمت هایی از خانه که امکان خرید مودم متصل به اینترنت وجود ندارد، قابل نصب است.
  • مناسب برای نظارت بر حمل و نقل عمومی اتوبوس، مترو و غیره.
  • نصب در خیابان های محدود، ورودی های شلوغ و سینماهای دارای اینترنت. عملی است.
  • امکان نصب در جنگل ها و مزارع جهت نظارت بهتر بر حیوانات و شکارچیان.

شرایط نصب دوربین مداربسته  سیم کارت خورکوچک

  1. دوربین امنیتی بی سیم که سیم کارت را پشتیبانی می کند باید از نظر آنتن دهی در محل ثابتی نصب شود. زیرا هنگام ارسال پیامک یا انتقال تصاویر نباید مشکلی ایجاد شود.
  2. یکی دیگر از شرایط نصب این دوربین ها زمانی است که امکان آسیب رساندن به منبع تغذیه و قطع دوربین وجود نداشته باشد.
  3. طراحی 2 پورت قرار گرفته در زیر شبکه سیم کارت در داخل این دوربین باعث این حساسیت شده است. پورت1 برای رم داخلی و پورت 2 برای سیم کارت است. هنگام قرار دادن رم و سیم کارت مراقب باشید زیرا پین های روی پورت بسیار حساس هستند.
  4. انواع دوربین هایی که سیم کارت می پذیرند از نوع شبکه ای هستند. بنابراین می توانید علاوه بر نرم افزار برای انتقال تصاویر از مرورگر وب نیز استفاده کنید.
خرید دوربین مداربسته سیمکارت خور

چگونه میزان داده مصرفی دوربین مداربسته سازگار با سیم کارت را بهینه کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند؟ اما پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد و به جای تمرکز بر میزان مصرف داده، بهتر است بدانید که دوربین های امنیتی فضای باز که دارای سیم کارت هستند چه زمانی از داده های سلولی استفاده می کنند و چگونه آن را به حداکثر برسانید.

هنگامی که دوربین های مداربسته سیم کارت از داده های تلفن همراه شما استفاده می کنند:

  • سیستم‌های دوربین امنیتی سیم‌کارت هنگام شناسایی حرکت هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کنند و ویدیوها را در فضای ابری آپلود می‌کنند.
  • برای تماشای زنده از راه دور می توانید به دوربین مداربسته خود با سیم کارت 4G/3G دسترسی داشته باشید. به همین دلیل از داده ها استفاده می شود.
  • دوربین های IP امنیتی سیم کارت شما ممکن است سیگنال تلفن همراه ضعیفی داشته باشند و مجبور باشید بارها و بارها امتحان کنید.
  • هنگامی که برنامه دوربین امنیتی سیم کارت خود را راه اندازی می کنید، از مقدار بسیار کمی داده نیز استفاده می شود.

 

درآخر دوربین مداربسته  شارژی سیم کارت  خور

دوربین های مخفی سیم کارت از اینترنت سیم کارت G3 و G4  برای انتقال تصاویر استفاده می کنند. همچنین مصرف کنندگان این دوربین کمترین هزینه را صرف سیم کشی و نصب خواهند کرد. همانطور که در مطالب قبلی در ایمن شمال گفتیم. دوربین های امنیتی را می توان بر اساس برند، تکنولوژی، مدل، قابلیت، ویژگی و غیره طبقه بندی کرد. طبق معیارها در پروژه ها کاربردهای متفاوتی دارد. استفاده از این سیستم های سیم کارتی ممکن است برای یک دفتر کار چندان کارآمد به نظر نرسد. زیرا داشتن امکانات اینترنتی و داشتن مودم در چنین مکان هایی کاملا ضروری است.

بنابراین با وجود این شرایط می توانند امکانات فوق پیشرفته ای را در اختیار دوربین های مداربسته قرار دهند. دوربین مداربسته سیم کارتی خور که یکی از محصولات جدید ایمن شمال می باشد. این محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگانی است که توانایی خرید مودم را ندارند. توصیه می شود. سپس می توانند هر سیم کارتی را متصل کرده و از تصاویر ذخیره شده استفاده کنند.

همانطور که گفتیم این سیستم امنیتی تصویری می تواند توسط هر اپراتور برای دریافت اینترنت استفاده شود. ما تمامی محصولاتی که بتواند نیازهای مشتری را برآورده کند را برای خرید در ایمن شمال آماده کرده ایم. به این ترتیب مشتریان می توانند مکان مورد نظر خود را از راه دور یا از نزدیک ردیابی کنند. امیدواریم این مطالب اطلاعات لازم را برای یک خرید خوب در اختیار شما قرار دهد.برای خرید بهترین دوربین مداربسته سازگار با سیم کارت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایمن شمال تماس بگیرید.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته در مازندران را دارید باید یک مجموعه خدمات ایمنی خوب را انتخاب کنید که بدانید بهترین خدمات ممکن را در کنار کمترین هزینه به شما ارائه می دهند. همچنین موضوعات مربوط به نصب دوربین را با کیفیت عالی انجام دهند تا شما هیچ نگرانی ای از بابت امنیت منزل و محل کار خود نداشته باشید.

خرید دوربین مداربسته در ساری

کلینیک ایمن شمال واقع در ساری میدان امام ، بلوار دانشجو ، جنب حوزه هنری استان با بهترین کیفیت محصولات و کیفیت خدمات در اختیار شماست تا امنیت منزل و یا محل کار خود را به بالاترین حد ممکن برسانید.

چرا ایمن شمال را برای خرید انتخاب کنیم؟

کلینیک ایمن شمال با تجربه ترین کلینیک شمال کشور در بحث امنیت می‌باشد. متخصصین ایمن شمال 24 ساعت شبانه روز منتظر تماس های شما هستند تا به شما در انتخاب بهترین محصول با توجه به نیازتان کمک کنند . خرید دوربین مداربسته ، دزدگیر و … به دلیل انواع متنوعی که دارد می تواند برای شما گیج کننده باشد و ندانید با توجه به نیازی که دارید، کدام سیستم و دوربین برای شما می تواند بهتر باشد. پس همین الان با مشاورین ما تماس بگیرید و نیاز خود را در مورد خرید دوربین مداربسته ، دزدگیر و … مطرح کنید تا اطلاعات فوق العاده ای در مورد خرید بهترین محصول بدست آوردید.

 امکان خرید چکی از ایمن شمال

پس از طی کردن مراحل سفارش و در مرحله پرداخت شما دو گزینه دارید هم می توانید با درگاه پرداخت آنلاین از هر کارت شتابی خود هزینه را پرداخت کنید و هم می توانید خرید به صورت چکی را انتخاب کنید.

بهترین قیمت دوربین مداربسته در ایمن شمال

کافیست قیمت محصولات مارارا با سایت های دیگر مقایسه کنید. متوجه خواهید شد بهترین قیمت و کیفیت را فقط می توانید در ایمن شمال تجربه کنید

شماره های تماس مشاوره رایگان

09119264757 

01133350494