بهترین مکان برای خرید دوربین مدار بسته آنالوگ در مازندران

خرید دوربین مدار بسته آنالوگ

با دوربین مداربسته آنالوگ و همچنین سیستم‌های دوربین مدار بسته بی‌شماری در بازار، تقریباً غیرممکن است که تصمیم بگیرید کدام راه‌حل برای ایمن کردن سیستم نظارت بهترین است. ما در ایمن شمال مفتخریم که یکی از ارائه دهندگان خدمات کنترل دوربین مداربسته هستیم و به شما کمک می کنیم امنیت خانه و کسب و کار خود را حفظ کنید.

تیم ما همیشه پاسخگو است تا بتواند بهترین و با ارزش ترین راه حل را به مشتریان ارائه دهد. یکی از رایج ترین سوالات این است که آیا سیستم نظارت آنالوگ یا دیجیتال پوشش بهتری را ارائه می دهد؟ و آیا خرید دوربین مداربسته آنالوگ منطقی است یا خیر؟ کدام راه حل ممکن است ایمن تر و بهینه تر باشد؟ آیا دوربین مداربسته آنالوگ می تواند پاسخ مناسبی برای مشتریان باشد؟ آیا خرید دوربین مداربسته آنالوگ مقرون به صرفه است؟

با ما همراه باشید تا به پاسخ تمامی این سوال ها دست پیدا کنید.

آنچه باید در مورد دوربین مداربسته آنالوگ بدانید

وقتی می خواهید دوربین مداربسته خانگی بخرید و یا میخواهید برای محل کار امنیت بیشتری فراهم کنید، می توانید در اینترنت تحقیق کنید، اما باید بدانید که مسائل متعددی وجود دارد که می تواند شما را گمراه کند. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند راحت تر و دقیق تر تصمیم بگیرید.

در مرحله اول باید تفاوت اصلی سیستم آنالوگ و سیستم شبکه را بدانید. در نگاه اول، سیستم های شبکه ای یا آنالوگ شبیه یک فرد عادی به نظر می رسند و دوربین ها، دستگاه های ذخیره سازی و کابل ها را می بینند. اما مردم با دیدن خروجی تصاویر رضایت بیشتری از دوربین های دیجیتال نشان می دهند.

دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مدار بسته

دوربین های مداربسته آنالوگ نسل قدیم پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند، البته این مشکل در نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ بهینه شده است و بازار مناسب تری را در کنار کیفیت بالای دوربین و رزولوشن بهینه به خود جلب کرده است.

هنگام استفاده از دوربین های مداربسته آنالوگ مزایا و معایبی برای استفاده از این دوربین ها در آن مناطق وجود داشت، به عنوان مثال در شرایط نور کم یا نور فلورسنت معایبی وجود داشت، اما با گسترش شرایط زمانی دیجیتال، سیستم های آنالوگ منسوخ یا سازگار شدند. برخی از نقاط ضعف مشاهده شده توسط دوربین های آنالوگ به تدریج در سیستم های دیجیتال بهینه شد.

آشنایی با قطعات سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ

یک سیستم آنالوگ شامل یک دوربین نظارتی آنالوگ با یک چیپست زیر لنز است که می تواند ccd یا cmos باشد، این سنسور وظیفه تبدیل سیگنال نوری به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. در مرحله بعد، دوربین به یک مبدل نیاز دارد تا سیگنال دیجیتال سنسور تصویر را به سیگنال آنالوگ تبدیل کند تا تصاویر را به دستگاه ذخیره سازی که می تواند با NTSC/PAL سازگار باشد ارسال کند. حداکثر وضوح استفاده شده توسط سیستم های NTSC یا PAL در این سیستم ها 0.3 مگا پیکسل است.

خرید دوربین مدار بسته آنالوگ

ضبط فیلم دوربین آنالوگ بر روی نوارهای ویدئویی

نسل اول سیستم های مدار بسته آنالوگ با کمک ویدئو کاست ساخته شدند. در این روش این نوارهای ویدئویی باید مدام تغییر می کردند. نسل بعدی دوربین‌های امنیتی آنالوگ از یک دستگاه ذخیره‌سازی دیجیتالی استفاده می‌کردند که شما با نام DVR می‌شناسید.

این سیستم ها از قانون FIFO استفاده می کنند، یعنی فیلمی که ابتدا وارد و ذخیره می شود ابتدا حذف یا حذف می شود، یعنی بسته به زمان نگهداری مورد نیاز، تصویر قدیمی حذف و تصاویر جدید پس از اتمام ذخیره سازی حذف می شوند. در عوض ذخیره شد.

 30 روز به یک سنت رایج تبدیل شد، در آن زمان از 31 کاست در سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر کاست استفاده می شد و این کاست ها به تعداد روز بستگی داشت. در سیستم‌های جدید، H.D.D لزوماً نمی‌تواند تعداد روزها را مشخص کند، اما برای بدست آوردن اندازه هارد دیسک به یک مطابقت بین وضوح و نرخ فریم نیاز داریم.

تفاوت دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ

سیستم های دیجیتال با نام دوربین های امنیتی تحت شبکه یا دوربین های امنیتی IP نیز شناخته می شوند. از دیدگاه سیستماتیک، دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک هستند که می توان آن را در هر نقطه از شبکه قرار داد و تصاویر آن را می توان به صورت محلی یا از راه دور در دسترس قرار داد. بنابراین قابلیت ها و قابلیت های این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های مداربسته آنالوگ است.

در این سیستم ها به جای استفاده از دستگاه های DVR از دستگاه های NVR استفاده می شود، گاهی اوقات می توان از سرور و نرم افزار قدرتمندی به نام VMS استفاده کرد. تفاوت اصلی این سیستم ها در بهبود کیفیت و وضوح بسته به نیازهای کاربر و احراز هویت بسیار متفاوت است. علاوه بر این، در این سیستم ها، شیار کارت حافظه را می توان به صورت محلی در خود دوربین ذخیره کرد.

تفاوت بین دوربین های آنالوگ، HD و شبکه چیست؟

اولین تفاوت بین آنها در قیمت خلاصه می شود. یک دوربین آنالوگ ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.دوربین نظارتی آنالوگ تصاویر را به یک دستگاه ذخیره سازی دیجیتال یا DVR هدایت می کند که ویدئو را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند. این دستگاه معمولاً به مانیتور یا روتر (مودم اینترنتی) متصل می شود. با کمک مودم می توانید تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کنید و از دورترین نقاط منطقه مربوطه را کنترل کنید. در حالی که دوربین های آنالوگ نسل قدیم کیفیت و وضوح پایین تری دارند، امروزه دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت و وضوح بالاتر ارسال می شوند. دوربین های دیجیتال که به نام دوربین های تحت شبکه نیز شناخته می شوند، تصاویر را در قالب دیجیتال ارسال و ذخیره می کنند. دستگاه ذخیره سازی دوربین های دیجیتال NVR نام دارد.

تاریخچه دوربین مدار بسته

تلویزیون مانند سینما از ترفند ذهن برای تولید تصویری پویا استفاده می کند، مغز تصاویر را با سرعت بالا می بیند و حرکت تصویر را تصور می کند. این اثر در سال 1903 در آزمایشگاه ادیسون طراحی و اجرا شد و این کار آغازگر تصویر متحرک بود. از اواخر قرن نوزدهم، مفاهیم تلویزیون با آزمایشات بیشتر ادامه یافت. با کشف سلنیوم و عنصر فوتوالکتریک توسط شیمیدان سوئدی جان برزلیوس در سال 1817، آنها معتقد بودند که وقتی سلنیوم در معرض نور قرار می گیرد، جریان الکتریکی به شدت نور بستگی دارد. در سال 1875، کری مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که می توان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیرساخت دوربین های امنیتی آنالوگ دانست.

 در این روش ارتباط ساده ای بین سلول های فوتوالکتریک و لامپ ها برقرار شد.در سال 1884 مفهوم دیسک اسکن گسترش یافت.این کار توسط پل نیک پوی ارائه شد.در این روش المان ها بر اساس چرخش مکانیکی دیسک کار می کردند. . در سال 1923، اولین انتقال عملی تصویر از طریق سیم توسط جان برید در انگلستان انجام شد و در سال 1932 اولین پخش توسط بی بی سی انجام شد. اولین دوربین تلویزیونی در سال 1931 توسط مهندس روسی ولادیمیر زوریکین ساخته شد. این شروع دوربین مداربسته آنالوگ بود.

خرید دوربین مدار بسته آنالوگ

مهمترین عامل در ضبط و کیفیت تصاویر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته شبکه برای تولید تصاویر به نور نیاز دارند. نور یکی از مهمترین و بزرگترین پدیده های طبیعی است، نه تنها برای حیات در این سیاره، بلکه برای پیشرفت فنی و تسلط ذهن انسان در همه چیز: عکاسی، فیلمبرداری، تلویزیون و منابع چند رسانه ای. منبع نور اصلی سیاره ما نزدیکترین ستاره ما، خورشید است. البته نورها به نور طبیعی و نور مصنوعی تقسیم می شوند.

اهمیت و جایگاه نور در ضبط تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ

به گفته جیمز کلرک ماکسول، نور تابش الکترومغناطیسی است. چشم انسان به این تابش حساس است و فرکانس های مختلفی را به عنوان رنگ انتخاب می کند. تابش الکترومغناطیسی به وضوح در تمام فرکانس ها یا معادل های طول موج وجود دارد، همانطور که در زیر مشاهده می شود. نور مرئی فقط یک پنجره یا طیف کوچک را در این محدوده اشغال می کند. این پنجره بین 380 تا 750 نانومتر است.

با این حال، ما این را تقریباً از 400 نانومتر به 700 نانومتر برای فراخوانی آسان می‌گیریم. این فاکتور در دوربین های مداربسته آنالوگ نیز بسیار مهم است. بنابراین حساسیت به نور 400 نانومتر مربوط به بنفش و 700 نانومتر به قرمز است. با افزایش طول موج، تغییر رنگ مداوم از بنفش به آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد. در بسیاری از آزمایش ها و آزمایش ها برای بررسی حساسیت چشم متوسط ​​انسان، مشخص شده است که همه رنگ ها تأثیر یکسانی بر روی شبکیه ندارند. به عنوان مثال رنگ چشم سبز بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

فرصت خرید دوربین مداربسته با توجه به نیاز به ثبت تصاویر در شبانه روز

ممکن است بخواهید یک دوربین در جاده کارخانه خود تهیه کنید تا از ترافیک شبانه آگاه شوید، زمانی که ترافیک روز برای شما مهم نیست و بالعکس. بنابراین قبل از خرید دوربین مداربسته می توانید با توجه به کاربری خود این انتخاب را داشته باشید. دوربین های مداربسته آنالوگ که عموما در حالت روز و شب هستند می توانند در نور روز تصاویر رنگی و در شب تصاویر سیاه و سفید تولید کنند. نسل جدید دوربین های مدار بسته آنالوگ نیز از فناوری بهینه سازی تصویر برای تولید تصاویر رنگی در تاریکی استفاده می کنند.

خرید دوربین مدار بسته آنالوگ برای سیستم امنیتی مکان مورد نظر بسیار مهم است. بدین منظور ما به شما توصیه میکنیم برای خرید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی حتما از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.