بهترین مکان برای خرید دوربین مدار بسته تشخیص چهره در مازندران

خرید دوربین مدار بسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته تشخیص چهره یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته در بازار است که برای کارهای امنیتی بسیار مهمتر استفاده میشود. اما اگر برای خانه یا محل کار خود امنیتی بسیار  کامل در نظر دارید پیشنهاد ایمن شمال به شما استفاده از دوربین های مدار بسته تشخیص چهره میباشد. در ادامه به طور کامل درباره نحوه کار این دوربین و مزایای آن کامل توضیح داده ایم، با ما همراه باشید.

تشخیص چهره در دوربین مداربسته چگونه است؟

با تغییر نیاز کاربران و توسعه سیستم های امنیتی و حفاظتی، استفاده و نصب دوربین مداربسته دیگر فقط برای فیلمبرداری نیست. دوربین های امنیتی را می توان برای برنامه های هوشمندتر استفاده کرد. قابلیت های تحلیلی و هوشمند دوربین ها توسط امکانات نرم افزاری تخصصی در دوربین های امنیتی VCA ایجاد می شود که در مجموع به عنوان پردازش تصویر از آن یاد می شود. تشخیص چهره در دوربین مدار بسته یکی از این امکانات است. تشخیص چهره یک عملکرد هوشمند برای تشخیص اینکه آیا چهره شخص در تصویر قابل مشاهده است یا خیر. سپس آن تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و آن را با پایگاه داده مقایسه می کند. نتایج را می توان در قالب یک گزارش به کاربر ارائه کرد. در این مقاله به بررسی جزئیات بیشتر فناوری تشخیص چهره در دوربین های مداربسته می پردازیم.

تشخیص چهره در دوربین های مدار بسته چگونه کار می کند؟

الگوریتم های خاصی در تشخیص چهره به خصوص با اندازه گیری فاصله بین چشم ها، ابروها، بینی و سایر قسمت های صورت استفاده می شود. دوربین تشخیص چهره قادر است چهره افراد را از زوایای مختلف (مثلا نمایه یا نمای جلو) تشخیص دهد. دوربین می تواند در حالی که جلوی دوربین است از فرد عکس بگیرد. پس از تشخیص چهره، دوربین اطلاعات را به ضبط کننده ارسال می کند تا داده ها را برای بهبود عملکرد تجزیه و تحلیل و پردازش کند. دوربین مداربسته شما می تواند هر فردی را که در منطقه مورد نظر شما راه می رود با استفاده از تشخیص چهره یا سایر عملکردهای تشخیص هوشمند تشخیص دهد.

تفاوت بین تشخیص چهره و تشخیص چهره

شایان ذکر است که بین تشخیص چهره و شناسایی چهره تفاوت اساسی وجود دارد. در واقع تشخیص چهره تنها می تواند تشخیص دهد که آیا فرد در معرض دوربین مدار بسته قرار گرفته است یا خیر. و در آن فرقی بین چهره مردم نیست. اما در شناسایی چهره، پس از انجام عملیات تشخیص چهره، چهره افراد نیز شناسایی می شود، یعنی این ویژگی می تواند چهره افراد مختلف را تشخیص دهد و آنها را از یکدیگر متمایز کند. اینگونه دوربین ها کارکرد خاصی دارند و نرم افزارهای نوشته شده برای آنها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ساخته شده و قیمت آنها بسیار بالاتر است.

خرید دوربین مدار بسته تشخیص چهره

مزایای تشخیص چهره در دوربین های مدار بسته

  • فرصت جمع آوری شواهد

با کمک تشخیص چهره در هنگام وقوع جرم می توان مدارک لازم را برای پیگیری و کشف مجرمان جمع آوری کرد. این دوربین ها می توانند وقوع رویدادهای مختلف را با جزئیات بالا ثبت کرده و به کاربر ارائه دهند. به این ترتیب با نصب دوربین های امنیتی تشخیص چهره می توان مدارک کافی در خصوص علل وقوع جرم جمع آوری کرد.

  • نظارت بر وقایع و پیشگیری از وقوع جرم

با قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره، می‌توان رویدادهای یک مکان را بهتر رصد کرد. دوربین های امنیتی تشخیص چهره در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند. با آگاهی مردم از وجود چنین فناوری هایی در محیط های تجاری می توان تا حد زیادی از بروز فعالیت های مجرمانه جلوگیری کرد.

  • ایجاد امنیت بیشتر

با کمک تشخیص چهره می توان مدارک لازم را در مورد چگونگی وقوع جرم، تعقیب مجرمان و … جمع آوری کرد. در سطوح بالاتر امنیتی (به عنوان مثال، اداره پلیس)، تشخیص چهره می تواند به شناسایی مجرمان به سادگی با اسکن چهره افراد کمک کند. تشخیص چهره می تواند به عنوان یک ابزار امنیتی برای قفل کردن دستگاه های شخصی و دوربین های مدار بسته استفاده شود.

  • پردازش سریعتر

تشخیص چهره یک ثانیه یا کمتر طول می کشد، که برای شرکت ها فوق العاده مفید است. در عصر حملات سایبری و ابزارهای پیشرفته هک، شرکت ها به فناوری ای نیاز دارند که هم ایمن و هم سریع باشد. با توجه به اینکه عملکرد تشخیص چهره آنی است، سریع ترین شناسایی افراد را ارائه می دهد.

تشخیص چهره در دوربین مداربسته هایک ویژن

فناوری های جدید قدرتمندی مانند یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی اخیراً برای ارائه سطح جدیدی از امنیت توسعه یافته اند. امروزه راه‌حل‌های نظارت تصویری و ضبط ویدیو می‌توانند تصاویری از چهره‌ها گرفته و آن‌ها را با دقت باورنکردنی مقایسه کنند. هایک ویژن در خط مقدم این افق جدید هیجان انگیز در سیستم های امنیتی قرار دارد.

راه های زیادی برای استفاده از تشخیص چهره برای ایمن نگه داشتن افراد، بهبود عملیات تجاری و بهبود زندگی روزمره ما با خدمات بهینه وجود دارد. در اینجا نگاهی گذرا به نحوه عملکرد آن و نحوه استفاده از آن برای ایمن‌تر کردن جهان در صورت نیاز آورده شده است.

تشخیص چهره سارق

این فناوری در جاهایی که شناسایی مشکوک حیاتی است، از جمله ساختمان های دولتی و دیپلماسی، بهترین کار را دارد. از این فناوری می توان در مناطق مرزی و گمرکی، گیت ها و مناطق جمع آوری مسافران استفاده کرد. این فناوری از قابلیت‌ها و الگوریتم‌های تشخیص برای تجزیه و تحلیل ویژگی‌های خودرو استفاده می‌کند و به مجریان قانون کمک می‌کند تا راه کارآمدتری برای بررسی حوادث با دریافت ویدیوی پیشرفته پیدا کنند.

شناسایی دوربین مدار بسته

اکنون راه بهتری برای پیگیری حضور و غیاب وجود دارد. بر اساس فناوری تشخیص چهره، این روش جدید سریع تر، ایمن تر و دقیق تر است. به لطف این فناوری، کارمندان دیگر نیازی به یادآوری داشتن کارت شناسایی دائمی ندارند. حتی در مراکز آموزشی، اساتید دیگر ملزم به حضور در دانشجویان حضوری با دانشجویان غایب نخواهند بود. این یک ابزار عالی در محوطه های آموزشی، کارخانه ها و رویدادها و کنفرانس ها است.

خرید دوربین مدار بسته تشخیص چهره برای سیستم امنیتی مکان مورد نظر بسیار مهم است. بدین منظور ما به شما توصیه میکنیم برای خرید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی حتما از سایت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.