دسته‌بندی نشده

چگونه دوربین مداربسته را به گوشی وصل کنیم؟

یکی از ویژگی های سیستم دوربین های مداربسته، امکان مشاهده تصاویر دوربین در گوشی های موبایل می باشد. این مشاهده تصاویر از طریق اینترنت انجام می شود و دستگاه باید یا دارای ویژگی P2P باشد یا باید از IP Valid استفاده کرد و انتقال تصویر گرفت.

امروزه تمام سیستم دستگاه های دوربین مداربسته دارای پورت لن هستند که از طریق این پورت، با کابل شبکه می توان اتصال میان این سیستم و مودم اینترنت برقرار کرد. اگر از دوربین های تحت شبکه استفاده می کنید، باید دستگاه  NVR ، تمام دوربین ها و مودم را به یک سوییچ وصل کرده و ارتباط شبکه آنها را برقرار کرد.

 

روش هایی که می توان دوربین مداربسته را به گوشی موبایل وصل کرد :

_ اتصال دوربین مداربسته به گوشی از طریق P2P  :

امروزه اکثر سیستم های جدید دارای قابلیت انتقال تصاویر به صورت P2P هستند. در این روش نیازی به IP خصوصی نیست و انتقال تصاویر را نسبت به گذشته آسان تر کرده است. در واقع انتقال تصاویر از طریق ID یا همان سریال نامبر دستگاه ذخیره ساز صورت می گیرد. در این روش ابتدا کد P2P دستگاه را به صورت دستی وارد کنید یا از طریق QR Code  موجود در دستگاه اسکن کنید. برای اینکه دستگاه به مودم متصل شود باید رنج IP  دستگاه و مودم یکسان باشد و فقط رقم آخر آنها متفاوت باشد. به عنوان مثال IP اکثر مودم ها به صورت 192.168.1.1 می باشد و کافی است که یک IP در همین رنج در دستگاه وارد کنید که رقم آخر آن متفاوت باشد مانند 192.168.1.3 و… . توجه داشته باشید اگر بیشتر از یک دستگاه در شبکه وجود دارد، آدرس IP های دستگاه هارا تغییر دهید تا تداخل IP نداشته باشند.

retinal-biometrics-technology-with-man-s-eye-digital-remix_53876-108518

retinal-biometrics-technology-with-man-s-eye-digital-remix_53876-108518

_ اتصال دوربین مداربسته به گوشی از طریق IP Static  :

در این روش به IP اختصاصی یا همان IP Static نیاز است که برای دریافت IP اختصاصی می توان با شرکت های ارائه دهنده اینترنت ارتباط گرفت و IP اختصاصی خود را دریافت کرد. هزینه دریافت IP های ثابت پایین می باشد و جای نگرانی برای هزینه های بالا نیست. برای اتصال دوربین مدار بسته به گوشی موبایل در این روش باید در پورت ها در دستگاه ذخیره ساز و مودم و گوشی موبایل تنظیماتی انجام شود. در این روند اتصال،  پورت دستگاه و IP محلی را در مودم فوروارد کنید. ( توجه داشته باشید که IP ثابت را نباید در مودم فوروارد کنید ). هر برندی یک IP محلی پیش فرض مختص خود را داشته و از یک پورت مخصوص برای انتقال تصاویر استفاده می کند.

به عنوان مثال اگر دو دستگاه یکسان دارید می توانید آدرس IP یکی از آن ها را روی 192.168.1.109 و دیگری را روی 192.168.1.108 تنظیم کنید. ولی اگر قصد دارید که با IP ، تصویر انتقال دهید، باید به جز IP محلی دستگاه، پورت انتقال تصویر را نیز تغییر دهید. برای تغییر دادن پورت دستگاه باید وارد تنظیمات شبکه شده و از آنجا پورت را تغییر داده و در نرم افزار گوشی موبایل پورت جدید را وارد کنید.

پس از اتمام این تنظیمات در مودم و دستگاه، وارد نرم افزار گوشی موبایل شده و در قسمتی که دستگاه را تعریف کرده اید، پورت را به همراه IP ثابتی که خریداری نموده اید، وارد کرده و نام کاربری و رمز عبور را نیز وارد و ذخیره کنید.

 

_ اتصال دوربین مداربسته به گوشی از طریق اپلیکیشن :

امروزه اپلیکیشن های بسیاری برای انجام این امور برای گوشی های هوشمند ios و Android  عرضه شده اند. اکثر این برنامه ها به صورت رایگان ارائه شده اند؛ البته هر کدام از این اپلیکیشن ها مختص یک برند خاص بوده و تنها می توان تصاویر دوربین مداربسته همان برند را در آن اپلیکیشن دریافت کرد. با وجود اینکه اساس کار تمامی این اپلیکیشن ها یکسان بوده ولی روش انتقال تصاویر دوربین های مداربسته روی موبایل برای هر کدام از این برنامه ها متفاوت است.

این برنامه ها عبارتند از :

Optina HD+ /HiAi (iOS, Android) : Optina (AHD)

Albatron IP/Optina IP/VSS Mobile (iOS, Android) : Albatron, Optina (IP)

Albatron HD+ /HiAi (iOS, Android)  : Albatron (AHD)

DMSS , iDMSS Plus , gDMSS Plus (iOS, Android) : Dahua

IVMS4500/Hik-Connect (iOS, Android) : Maxron ( New series)

DMSS ,iDMSS Plus, gDMSS Plus (iOS, Android) : Maxron ( Old series)

Easylive (iOS, Android)  : Nazer

IVMS4500/Hik-Connect (iOS, Android) :Hikvision

Easylive, Easylive (iOS, Android)  : Tiandy

 

*با توجه به متفاوت بودن تنظیمات دستگاه ها، پیشنهاد می شود اتصال دوربین مداربسته به گوشی موبایل از طریق هر روشی، توسط یک فرد متخصص انجام شود.

چگونه دوربین مداربسته را به گوشی وصل کنیم؟

با بهره گیری از این روش های ذکر شده، کاربران می توانند با استفاده  از گوشی موبایل خود که در اکثر اوقات در دسترس آنها می باشد، از راه دور، محل کار، ساختمان سکونت خود و هر محل دیگری را که در آن دوربین نصب کرده اند، تحت نظر داشته باشند.

چرا ایمن شمال را برای خرید انتخاب کنیم؟

کلینیک ایمن شمال با تجربه ترین کلینیک شمال کشور در بحث امنیت می‌باشد. متخصصین ایمن شمال 24 ساعت شبانه روز منتظر تماس های شما هستند تا به شما در انتخاب بهترین محصول با توجه به نیازتان کمک کنند . خرید دوربین مداربسته ، دزدگیر و … به دلیل انواع متنوعی که دارد می تواند برای شما گیج کننده باشد و ندانید با توجه به نیازی که دارید، کدام سیستم و دوربین برای شما می تواند بهتر باشد. پس همین الان با مشاورین ما تماس بگیرید و نیاز خود را در مورد خرید دوربین مداربسته ، دزدگیر و … مطرح کنید تا اطلاعات فوق العاده ای در مورد خرید بهترین محصول بدست آوردید.

 شماره های تماس :

09119264757 و 01133350494

امکان خرید چکی از ایمن شمال

پس از طی کردن مراحل سفارش و در مرحله پرداخت شما دو گزینه دارید هم می توانید با درگاه پرداخت آنلاین از هر کارت شتابی خود هزینه را پرداخت کنید و هم می توانید خرید به صورت چکی را انتخاب کنید.

بهترین قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل در ایمن شمال

کافیست قیمت محصولات مارارا با سایت های دیگر مقایسه کنید. متوجه خواهید شد بهترین قیمت و کیفیت را فقط می توانید در ایمن شمال تجربه کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *