دوربین مدار بسته

چرا باید از دوربین مداربسته استفاده کنیم ؟

استفاده از سیستم های نظارتی و امنیتی مانند دوربین های مداربسته، باعث افزایش امنیت و آرامش در مکان هایی مانند ورودی منازل و ساختمان ها، محل و محیط های کاری و… می شوند. همچنین این دوربین ها باعث افزایش حفاظت از اموال و دارایی ها می شوند. در ادامه مطالب به بررسی دلایلی که چرا باید از دوربین های مداربسته استفاده کنیم، می پردازیم :

_ به صرفه ترین سیستم امنیتی و نظارتی :

دوربین های مداربسته یکی از به صرفه ترین روش های حفظ امنیت و دارایی است‌. پس از هزینه های اولیه برای دوربین های مداربسته، در واقع شما باعث افزایش امنیت اموال خود می شوید و با این هزینه اولیه برای نصب دوربین ها، هزینه های بالای ثانویه ناشی از سرقت و … را در پیش رو نخواهید داشت. همچنین هزینه های نگهداری از سیستم دوربین های مداربسته رقم بالایی نیست و حتی با نگهداری خوب و درست از این سیستم ها، می توان تا سالیان سال از کارکرد درست آن مطمئن بود و از آنها استفاده کرد.

_ پوشش دهنده کامل محیط:

سیستم دوربین های مداربسته به گونه ای نصب می شوند که یک منطقه و محیطی را به طور کامل و صد در صدی پوشش بدهند. در واقع این دوربین ها در نقاطی از منطقه نصب می شوند که درصورت کار کردن همزمان هیچ نقطه کوری وجود نداشته باشد. همچنین جهت دید این دوربین ها باید به گونه ای باشد که چیزهای با ارزش به طور کامل در دیدراس باشند که محافظت شوند.

_ افزایش حس آرامش و امنیت :

حفاظت از فرزندان، خانواده و حتی اموال و دارایی ها برای تمامی انسان ها در اولویت قرار دارد. و یکی از مطمئن ترین و راحت ترین مسیر ها برای حفاظت از این موارد، نصب دوربین مداربسته است. در واقع با نصب دوربین های مداربسته اصولی در ساختمان ها و ورودی منازل خود میتوان این حس آرامش را افزایش داده و در مواقع ایجاد مشکل و خطر، می توان از تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته به عنوان مدارک معتبر برای ارائه به مراجع قضایی استفاده کرد.

_ مراقبت از کودکان و سالمندان :

با نصب دوربین های مدار بسته در منزل و وصل این دوربین ها به گوشی موبایل، می توانید از راه دور سالمندان و کودکان خود را تحت نظر داشته باشید و از نگرانی خود بکاهید و یا حتی می توانید پرستاران کودک یا سالمند و یا حتی نظافتچی و خدمتکار منزل خود را تحت نظر داشته باشید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی انجام می شود و مشکلی ایجاد نمی شود.

_ افزایش راندمان و عملکرد کارمندان و کارگران :

امروزه متاسفانه به دلیل کمرنگ شدن وجدان کاری برخی از کارگران و کارمندان در محیط های کاری، در صورت عدم سرکشی و نظارت مدیران و مسئولان، خروجی قابل قبولی از بازدهی این افراد نخواهیم داشت. درحالی که مدیر یا سرپرست یک مجموعه کاری با نصب دوربین های مداربسته، میتواند هم بر کار کارمندان یا کارگران خود نظارت داشته باشد و هم با این روش باعث افزایش راندمان کاری بالا شود.

_ ایجاد رعب و وحشت برای مجرمین :

چرا باید از دروبین مداربسته استفاده کنیم ؟

چرا باید از دروبین مداربسته استفاده کنیم ؟

تمامی خلافکاران و سارقین مکان هایی را که دارای کمترین سطح امنیت هستند که درواقع شناسایی یا دستگیری آنها را به حداقل می رساند برای انجام کار خلاف در نظر می گیرند. حال اگر مکانی دارای دوربین های مداربسته باشد، برای سارقین و خلافکاران ایجاد رعب و وحشت کرده و آنها به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری در اکثر مواقع پا به فرار می گذارند و محل را ترک می کنند.

_ حفاظت از اطلاعات مهم خود :

از آنجایی که ذات انسان به دنبال کمال و پیشی گرفتن از دیگر هم نوع خود است، در اکثر مواقع این حس پیشی گرفتن آمیخته به کارهای خلاف و غیراخلاقی بوده و ممکن است برای بدست آوردن اطلاعات مهم و سری یک مجموعه یا یک فرد، به اطلاعات آنها نفوذ کند. می توانید برای حفاظت از اطلاعات خود دوربین های مداربسته را در محیط های حساس نصب کرده و از نفوذ دیگرانبه آنها جلوگیری کنید.

_ کمک به اجرای قوانین در فضاهای شلوغ و عمومی :

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم دوربین های مداربسته، تحت نظر داشتن فضاهای شلوغ مانند مراکز خرید، مترو ها، خیابان های پرتردد و یا ترافیک خودروها در خیابان ها است. با نصب این دوربین ها می توان با استفاده از تصاویر و ویدیو های ضبط شده، در صورت ایجاد حادثه، چهره افراد مظنون و سودجو و قانون شکن را شناسایی کرد و از طریق مراجع قانونی به دستگیری آنها پرداخت. و یا با استفاده ازدوربین های مدار بسته می توان دلایل ایجاد ترافیک خودروها در خیابان ها را بررسی کرد و راه حل هایی برای رفع یا کتر شدن آن در نظر گرفت. همچنین درصورت ایجاد تصادف بین خودروها در محل های پرتردد و ترافیکی، از این دوربین ها می توان برای بررسی دقیق حادثه استفاده کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *