دوربین مدار بسته

چگونه دوربین مداربسته را به تلفن همراه وصل کنیم ؟

اتصال دوربین مدار بسته به تلفن همراه

دوربین های مدار بسته وسیله ای هستند برای حفظ امنیت مکان های گوناگون و به ما کمک می کنند تا امنیت کافی را در فضا های کاری و شغلی و زندگی خود ایجاد کنیم . اما در این بین مسئله ی مهمی وجود دارد و آن چک کردن تصاویر دوربین های مدار بسته است که بتوان در هر شرایطی به راحتی به تصاویر دسترسی داشته باشیم . این امر با اتصال دوربین های مدار بسته به گوشی همراه امکان پذیر می باشد .

شما بدون آن که نیاز باشد در محل کار خود دائما حضور داشته باشید می توانید محل مورد نظر خود را چک کنید ، و یا اگر به سفر کاری می روید حتی می توان برای اتاق نوزاد از این تکنولوژی استفاده کرد . اگر در منزل حضور ندارید و کودک را به پرستار سپرده اید و یا اگر کودکتان خواب است و شما در جای دیگر خانه مشغول هستید به راحتی می توانید وضعیت کودکتان را مشاهده کنید ، همچنین می توانید دوربین مدار بسته را به تبلت هم متصل کنید . در ادامه ی این مقاله با نحوه ی اتصال دوربین های مدار بسته به موبایل های اندروید و موبایل های آیفون آشنا می شوید .

– نحوه ی اتصال دوربین مدار بسته به تلفن همراه

برای اتصال دوربین مدار بسته به تلفن همراه ( اندروید _ آیفون ) باید مراحل زیر را طی کنید :

  1. ابتدا به کمک کابل HDMI ( اچ دی ام آی ) و VGA ( وی جی آی ) باید دستگاه DVR باید به نمایشگر خود متصل نمایید و دقت کنید ، تا کابل اچ دی ام آی سالم باشد و به طور صحیح وصل شده باشد .
  2. وقتی از اتصال دستگاه دی وی ار مطمئن شدید ، وارد تنظیمات شده ( SETTING ) و گزینه ی NET WORK را انتخاب نمایید سپس گزینه ی Atomatically obtion an ip address را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنید . بعد از این مرحله باید در بخش static ip اطلاعات خواسته شده را وارد کرده که این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد .
  • کد 192.168.1 را در قسمت ip address وارد کنید .
  • کد 255.255.255.000 را در قسمت sub net mask وارد نمایید .
  • کد 192.168.1.1 را در قسمت gatewayوارد کنید .
  • در آخر عدد 80 را در بخش HTT PPORT وارد کنید .

در انتها بعد از انجام مراحل بالا باید دستگاه دی وی ار را یک بار روشن و خاموش کنید .

  1. در این مرحله وارد تنظیمات روتر شوید ، مانیتور یا نمایشگر خود را روشن کنید و آن را به LAN یا WI FI وصل کنید . مرور گر خود را باز کرده و عدد 192.168.1.1 را وارد کرده ( می توانید به جای آن عدد 192.168.0.1 را هم وارد کنید ) سرچ کنید سپس دفترچه ی راهنمای روتر را بردارید و نام کاربری و رمز عبوری که روی آن درج شده است را در سیستم و قسمت های خواسته شده وارد کنید . در قسمت PORT FOR WARRDING گزینه ی ADD NEW را کلیک کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی و با دقت پر کنید . در کنار بخش پورت ها عدد 80 را بزنید و برای ای پی آدرس هم عدد 192.168.1.7 را وارد کنید . در ای بخش تمامی اطلاعات داده شده را ذخیره کنید و بعد از آن روتر وای فای را یک بار روشن و خاموش کنید .
  2. آخرین مرحله اتصال دوربین مدار بسته به تلفن همراه ( اندروید _ ایفون ) می باشد ، در این بخش باید دستگاه دی وی ار به اینترنت متصل باشد . کابل شبکه را به دی وی ار وصل کنید ، سپس در مرور گر کامپیوتر کد 192.168.1.7.80 را وارد کنید و از روی دفترچه ی راهنما نام کاربری و رمز عبور را هم اضافه کنید ؛ حال می توانید تصاویر ضبظ شده را به راحتی روی مانیتور مشاهده کنید . شما برای مشاهده ی تصاویر ضبط شده بر روی تلفن همراه خود به یک آپ نیاز دارید .
چگونه دوربین مداربسته را به تلفن همراه وصل کنیم ؟ اتصال دوربین مداربسته به تلفن همراه

چگونه دوربین مداربسته را به تلفن همراه وصل کنیم ؟ اتصال دوربین مدار بسته به تلفن همراه

انواع اپلیکیشن های مورد نیاز برای اتصال دوربین مداربسته

  • CCT viewer
  • Mcam view
  • Icam wiewer
  • Ever focus

تمامی آپ ها دارای نسخه ی اندروید و آی یو اس برای گوشی های آیفون می باشد . بعد از نصب اپلیکیشن ها اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و در قسمت net work  عمارت wi fi  را انتخاب کنید ، در گزینه ی  ip و  port باید کد 192.168.1.7.80 را وارد کنید سپس گزینه ی تایید کنید و log in  را انتخاب کنید ، حالا شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته را در تلفن همراه خود مشاهده کنید و محل مورد نظر را همیشه و در همه جا زیر نظر داشته باشید .تکنولوژی های امروزه مانند همین اپ هایی که به دوربین مدار بسته متصل می شوند باعث راحتی خیال ما در زندگی شده است.

خرید دوربین مدار بسته از فروشگاه ایمن شمال

فروشگاه ایمن شمال به دنبال ارائه بهترین خدمات و محصولات به شما عزیزان است. برای خرید هر نوع دوربین مداربسته ای، با هرکارایی برای منزل، فروشگاه، پارکینگ و … میتوانید با اطمینان کامل از ما خرید کنید. برای خرید میتوانید از طریق واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی کامل را دریافت کنید تا مناسب ترین محصول را تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *